Reizen in de toekomst
De KLM Service Design Studio
De Case
Om passagiers zich nog meer thuis te laten voelen werkt KLM voortdurend aan het verbeteren van haar dienstverlening. Onderdeel van dit proces is het verkennen van thema’s die voor passagiers en KLM belangrijk kunnen zijn in de toekomst.
De Service Design Studio maakt onderdeel uit van de KLM visie waarin medewerkers en passagiers nog dichter bij elkaar staan. Door beter te begrijpen wat passagiers als mens belangrijk vinden zul je ze uiteindelijk als klant beter van dienst kunnen zijn.
Momenteel werken we aan deze pagina!
Opdrachtgever
KLM
Uitdaging
De toekomst van reizen ontwerpen.
Resultaat
De Service Design Studio heeft KLM 50 concrete kansen opgeleverd om haar passagiers zich nog meer thuis te laten voelen.
Wil je meer weten?
Download de Case Study!
(Binnenkort beschikbaar)
KLIK OM TE DOWNLOADEN
Design Research
Mensen altijd centraal
Ontdek meer projecten:
Service Design
Diensten om van te houden
Ontdek meer projecten:
SHN Prototype en Experiment
Mitsubishi Elevator Europe
Provincie Noord-Holland
Strategic Design
Verken onontgonnen terrein
Ontdek meer projecten:
Designing Cultures
Ontwerp je bedrijfscultuur
Ontdek meer projecten:
Min. v. Economische Zaken
KLM Pride is blue
KLM Boek
SHN Implementatie
Rabobank
KNMG